Problem z elewacja.

Elewacje

No i stało się… od dłuższego czasu elewacja mojego budynku była w złym stanie. Miałem już ją wiele razy naprawiać jednak za każdym razem dochodziłem do wniosku, że mam jeszcze na to czas… no i stało się. Rano gdy wyszedłem przed dom zobaczyłem znaczący brak elewacji. Nie była to dobra wiadomość szczególnie z rana. Postanowiłem działać i szukać Elewacje Poznań i znalazłem. Bardzo dobra firma którą śmiało polecam wszystkim, którzy chcą na długi czas zapomnieć o problemach z elewacją. Terminy mają dość napięte jednak ja miałem dużo szczęścia i udało mi się wcisnąć w dobrą lukę.

Czy elewacja jest droga?

Wszystko tak naprawdę zależy od powierzchni. W moim przypadku powierzchnia nie była duża, dlatego cena była w miarę ok. Po wykonanej pracy sprawdziłem u innych firm cenę i miło się zaskoczyłem. Według analiz, które przeprowadziłem zaoszczędziłem trochę złotych, które mogę teraz przeznaczyć na inne cele.
elewacje

Skomentuj

